HTML

Kata menni Dánia

Friss topikok

  • Nagykócsag: Köszi a bringatárolós képet!!!! (úgyis tudod, ki vagyok... ;) (2011.09.13. 23:27) ÅRHUS, csupa nagybetűvel
  • Juliana: Szia! Teljesen megértem, és ismeros az érzés!En is nagyon sokszor éreztem, hogy soha nem fog menni... (2011.08.30. 20:19) Egy esős és szomorú hétfő

Címkék

morgensamling

2011.09.07. 21:44 mentanyuszi

Gondolkodtam egy darabig a címen, de talán ez volt a mai meghatározó élmény. A reggeli össznépi gyűlés. Ami ugye mostanában a jazzesekkel kiegészült tömeget jelenti. Hogy ez miért érdekes? Nos, a mai morgensamlingot a külföldi diákok tartották, pontosabban azok, akik felvették fő tárgynak a dánt. Már korábban kellett írjunk magunkról 5 dán mondatot, amiről én azt gondoltam, hogy ez a mi kis nyelvi csoportunknak lesz egy játék, de hát az egész tábor kapta. Szóval kiültettek bennünket a tömeggel szemben, és Charlotte (a tan'tónéni) felolvasta az egyik 5 mondatot, és mindenki egy kapott papírra le kellett írja, hogy vajon kiről lehet szó. Én ilyeneket írtam: a fővárosban egy lakásban lakom; van egy kutyánk, akit virslinek hívnak (pølse), stb. Mi meg közben mosolyogtunk, mint a tejbetök. Aztán Charlotte ügyesen visszakérdezte, ki kire gondolt (azért sikerült kitalálni mindenkit), majd végül még nekünk is kellett 1-2 mondatot mondani. Na, de örömmel mondhatom, túléltem.

A napközben nem sok említést érdekel, esetleg megemlítem, hogy ebédre egy egész érdekes céklasaláta volt, a céklát ribizlivel és kapribogyóval házasították. A krumpli meg amolyan csőbensült jellegű volt, de spenót is volt közé rakva. Megjegyzem, ez már a második alkalom, hogy spenótos kaja van - és aki ismer tudja, hogy ez azon nagyon kevés kaják közé tartozik, amit nem eszem -, nos, itt a spenótnak egyáltalán nincs spenót íze, mi több, semmilyen íze nincs. Lehet, hogy ezek után otthon megpróbálkozom valami spenótossal?

Délután elmentem shopni Horsensbe. A legnagyobb izgalmat az időjárás jelentette, mert ugyan délelőtt zuhogott, mintha dézsából öntötték volna, de délutánra szikrázó napsütés lett, szóval, ennek megfelelően öltöztem. Ehhez képest a busz szörnyű fekete felhők között lavírozott, esőbe is belementünk, de végül a városban megintcsak napsütés volt, és csak akkor kezdett el tényleg esni, amikor felszálltam a buszra.

A délutánt egy rövid úszás zárta, majd vacsi után ékszerkészítés volt. Kezdek belejönni, jó kis móka, bár a legnagyobb kreativitás ahhoz kell, hogy hogyan lehet feltűnés nélkül a legkevesebb pénzből megúszni a történetet (mert a felhasznált anyagok pénzbe kerülnek). A következő alkalommal autógumiból (nem is tudom, hogy kell ezt mondani, de olyan belső gumi, na...) nyakláncot fogok gyártani...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://katamennidania.blog.hu/api/trackback/id/tr943210073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása