HTML

Kata menni Dánia

Friss topikok

  • Nagykócsag: Köszi a bringatárolós képet!!!! (úgyis tudod, ki vagyok... ;) (2011.09.13. 23:27) ÅRHUS, csupa nagybetűvel
  • Juliana: Szia! Teljesen megértem, és ismeros az érzés!En is nagyon sokszor éreztem, hogy soha nem fog menni... (2011.08.30. 20:19) Egy esős és szomorú hétfő

Címkék

Norvégiára készülünk

2011.09.01. 15:36 mentanyuszi

Mivel csak jövő utáni héten megyünk, tényleg csak készülődünk. Volt egy kis fejtágítás norvég történelem és földrajz témában, meg részleteztük a programot is. Én alapvetően kultúrtúrára veszem a figurát, mert az extrémebb programok pénzbe kerülnek (pl. rafting 730 DKK, kenutúra 250 DKK), és már így is erősnek érzem a kiadási oldalt. De egyébként nem vagyok ezzel egyedül, a külön pénzbe nem kerülő programok igen népszerűek:-)... Egyedül a Maihagen elnevezésű szabadtéri múzeum az, amit extra pénzért gondoltam megnézni - csak a szakma miatt:-).

Kisebb házakban, hyttékben fogunk lakni, engem egy 5 fős, csupa lányokból álló házba osztottak, Julita (Pl), Eva(Luxemburg), Sarah és Gitte.

Már épp le akartam írni, hogy más különösebb nem történt, pedig: ma reggel a morgensamling a musikhus-ban volt, és a kórus (akiknek sajnos akkor van foglalkozásuk, amikor én dánon vagyok), egy kb fél órás műsort adott. Mennyien is lehetnek? Hát, van 5 fiú (ezt még könnyű volt megszámolni), meg kb 15 lány. És fantasztikusak voltak! Volt dán dalocska, volt gospel, volt Ronan Keating, szóval mindenféle. És nem olyan kis magyar vérszegény kórus! Mindenki mosolyogva(!) teli torokból fújta, volt hogy kánonban, és volt hogy több szólamban. Talán otthon is ha valami vidámabbal próbálkozna az oktatásunk, nagyobb sikere lenne ennek a műfajnak. És azt is hozzátenném, hogy a vagányabb srácok is itt hasítottak, és látszott, hogy élvezik (najó, a viking elég szégyenlőske volt, talán ő érezte volna cikinek?). Pernille persze kísért zongorán, de ez is leginkább arra volt jó, hogy mindenki kieressze a hangját, a zongora mellett nincs mitől félni. A magyar viszonyokkal való összevetéshez még annyit, hogy az a benyomásom, hogy itt egyébként is többet énekelnek az emberek, mint nálunk.

Szóval, irigykedtem, hogy ennek a dolognak én nem lehetek a részese (most). Mondanám azt is, hogy nagyon kellett, hogy ma zenekari nap legyen, ott legalább megtalált a zene, ha másképp is. Már egész jók vagyunk, és megint jött egy új dal, Stand by me - szerintem nehéz. Nem feltétlenül az én részem, inkább az ének, mert nem nagyon vannak szép, könnyen végigjárható dallamívei, az egyéni éneklésen sok múlik, és nekünk énekesből van 4 is (és Camilla továbbra is borzasztó hamis...).

Mára ennyit, még megyek úszni, aztán nem tudom...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://katamennidania.blog.hu/api/trackback/id/tr163195674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása