HTML

Kata menni Dánia

Friss topikok

  • Nagykócsag: Köszi a bringatárolós képet!!!! (úgyis tudod, ki vagyok... ;) (2011.09.13. 23:27) ÅRHUS, csupa nagybetűvel
  • Juliana: Szia! Teljesen megértem, és ismeros az érzés!En is nagyon sokszor éreztem, hogy soha nem fog menni... (2011.08.30. 20:19) Egy esős és szomorú hétfő

Címkék

Ráadás - már otthonról

2011.09.27. 21:08 mentanyuszi

Még adós vagyok az utolsó nap eseményeivel, illetve élményeivel. Kissé lusta vagyok, úgyhogy legyen így a végére kevés szöveg néhány képpel.

A Koppenhágáig tartó úton kis izgalmat okozott, hogy a horsensi állomáson automatákból lehetett jegyet venni, de nálam már cash-ben nem volt elég pénz, a magyar bankkártya PIN kódját pedig a gép nem ismerte fel. Kissé ideges lettem, de szerencsére megkérdeztem a kaja-újság boltban, nincs-e más lehetőség, és így sikerült ott megvennem a jegyemet. A másik nagy élményem az volt, hogy végül mégis láthattam Henning Larsen Hullámházát - mert a vonat úgy közelítette meg Vejlét, hogy gyönyörűen meg tudtam nézni. Amúgy egész Vejle is megnézésre érdemesnek tűnt - dehát azzal már korábban szembenéztem, hogy mindent nem tudok megnézni...

Koppenhágában sikerült beneveznem a sétahajós városnézésre, utána pedig erőm utolsó megfeszítésével végigcsavarogtam a napot. Ismét beleszerettem Koppenhágába, minden házat le akartam fényképezni, de a gép elemei is megadták magukat :-)...

Mindenkinek csak ajánlani tudom, a belváros romantikus a kicsi házakkal, keskeny sétálóutcákkal, és az ezen túli területre ahogy kikukucskáltam, szintén nagyon jó arányúnak, rendezettnek, roppant kellemesnek látszott... tudnék itt élni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És késő este Budapesten landoltam - baráti fogadóbizottság, család, Virsli...

 

Hát, ennyi volt. Nem bántam meg, hogy ezt kitaláltam magamnak :-).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://katamennidania.blog.hu/api/trackback/id/tr183261160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása