HTML

Kata menni Dánia

Friss topikok

  • Nagykócsag: Köszi a bringatárolós képet!!!! (úgyis tudod, ki vagyok... ;) (2011.09.13. 23:27) ÅRHUS, csupa nagybetűvel
  • Juliana: Szia! Teljesen megértem, és ismeros az érzés!En is nagyon sokszor éreztem, hogy soha nem fog menni... (2011.08.30. 20:19) Egy esős és szomorú hétfő

Címkék

visszaszámolunk

2011.09.20. 22:32 mentanyuszi

Igen, ez is eljött, a nemrégiben újságolt "első"-k után most az "utolsó"-k jönnek az élményekből. Már csak négyet kell aludni...

Nagyon sok írnivalóm nincs, tegnap megvolt az utolsó rövidfilmes óra, amit vagy 5 animációs rövidfilmmel ünnepeltünk. Ma pedig egy nagy próbánk volt a band-dal, remélhetőleg a koncert meglesz a hét vége felé...

Ma este egy Afganisztánt katonaként megjárt újságíró volt a vendég, nagyon rendesen végigültem a másfél órát, amíg beszélt, de be kell valljam, hogy egy kukkot sem értettem. Nem baj, a gondolataim velem voltak, nem unatkoztam :-).

Összegezni még nem akarok, adjunk neki még pár napot. Mivel más mesélnivalóm nincs, kaptok a hétvégéről bohócos képet - ezen a hétvégén bohócos bulit tartottak a fiatalok, volt cirkusz, voltak maskarák (a legjobban Rasmus tetszett, aki egy régimódi lámpaernyőt tett a fejére) és ahogy a képen láthatjátok, még tortadobálás is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://katamennidania.blog.hu/api/trackback/id/tr243242236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása